Res passa per casualitat

Actualment hi ha una peli en cartell que es diu :" El Buen Nombre". És de la directora de " La Boda del Monzón", i hi ha un moment de la peli que la protagonista li diu al seu fill: "Res no passa per casualitat", i jo cada vegada n'estic més convençuda.

Aquest cap de setmana he estat a un rodatge, i ahir quan vam acabar, no sé si era perquè estava molt cansada, o què, però vaig tenir la intensa sensació de que jo aquella situació l'havia somniat, i recordava el somni amb claredat, va ser un somni que vaig tenir fa molt de temps, i que ja no recordava, fins anit.

Sovint tinc idees que em passen pel cap, com intuicions, sensacions positives o negatives sobre les coses que em passen, o que em sembla que em poden passar, i normalment els hi faig cas, i la majoria de vegades l'encerto, el que no sé és si la intuició es confirma per què és el que havia de passar, d'alguna manera o altra, o si es confirma perquè jo l'he dut a confirmar-se.

En fi, tots som una mica raros no¿

1 comentari:

emili ha dit...

Sí, tots som una mica raros, de la qual cosa n'estic orgullós.
Compartesc la teua opinió.