Bones Festes


Sembla ser que ara a tothom li surt l'esperit nadalenc, i també sembla ser que hi ha tot un seguit de moviments alternatius al Nadal, tal com s'entén típicament, n'hi ha d'altres que marxen a països llunyans a celebrar les festes.

Jo, si m'he de quedar amb alguna cosa del Nadal, em quedo amb el temps que tinc per compartir amb tots aquells que normalment no en tinc la oportunitat; els amics que venen de lluny, els familiars que durant l'any són tan cars de veure, les estones compartides amb els amics tranquil.lament, sense pensar que l'endemà t'has de llevar d'hora per complir amb les obligacions diàries.

I els regals, tot i que fan molta il.lusió ( perquè enganyar-nos) per mi podrien desaparèixer, els podríem abolir, i regalar estones amb la gent que estimem, o amb la gent que tenim ganes de conèixer ( hi ha empreses que ara es dediquen a vendre "experiències", qui ho diria eh?), i enlloc de fer-los per Nadal els faria tot l'any, cada setmana hauriem de fer un d'aquests regals, o si més no, ho hauríem d'intentar, enlloc de deixar-ho tot pel Desembre.

Però al capdavall, també m'agrada que em felicitin les festes, veure els carrers enlluernats de motius nadalencs, decorar el meu menjador i fer el caldo de Nadal (amb l'ajuda inestimable de la meva àvia), però per demanar que no quedi!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Clar que si tata!!

em proposo complir aquestes estones amb tu aquest any!!

Tot i que si vivim juntes ja no sera tan dificil oi??

petonets Nadalencssss

eva ha dit...

Viureu juntesss??

no m'entero de res. jajaja segur que l'anna m'ho ha dit. quin desastre que sóc.

Anònim ha dit...

Bones Festes companya!!!!! No t'he enviat cap correu però si més no ho faig per ací, que ja és algú, no? ;)

e. ha dit...

jejeje... sí, ja saps, si vols col·laborar, és un bloc obert! ;)