Petits Moments II


I és aquí, un dissabte al matí qualsevol, prenent un cafènllet-biquini-aiguanatural mentre llegeixo una revista, quan em sento millor que mai.
Veig la Sagrada Família, les obres, els cotxes i els busos que passen aliens al meu petit moment de felicitat.
Sembla que l'estiu és a tocar, samarretes de tirants, crema solar i pantalons curts.
Els llargs matins a la platja i les llargues vesprades en alguna terrasseta de Gràcia.
Aprofitem ara que podem, gaudim del bon temps i posem-nos ben morenes.
I sobretot: deixem-nos de "M'agrada" al Facebook i comentem més el blogs, seria un bon exercici :)

4 comentaris:

Ana Rodríguez León ha dit...

L'adveniment del clima d'estiu ens fa recordar que som éssers vius amb les mateixes necessitats dels animals o les plantes. Crec que amb el sol calent fem una espècie de "fotosíntesi" humana. Encara no sé què expolsem a les nits. Potser hem d'ampliar el significat de "pol.lucions nocturnes" als vapors residuals que transpirem sense saber-ho quan és fosc, a través dels quals ens desfem del que ja no ens cal.
Petits moments o potser grans...
Bon dia de primavera.
Petons,
ana

Minerva ha dit...

M'encanta!
I alhora que comentem més els blogs, donem-los-hi més vida també! ;)

eva ha dit...

També seria un bon exercici quedar per compartir aquests moments!!

lucia ha dit...

els "m'agrada" tampoc està de més... prefereixo un "m'agrada" que un gran silenci...! :) muak