Els creadors d'opinió


Ahir vaig veure una edició d’un dossier del diari La Vanguardia que es titulava: “Inmigrantes”. Em va recordar a un altre article d’aquest mateix diari on hi vaig llegir una cosa així com: “Los nuevos inmigrantes (és a dir, els fills d’immigrants) són españoles y hablan español, pero estan preparados para la discrimación que les espera en el futuro?

Em vaig quedar atònita: com pot ser que fins i tot els mateixos diaris que denuncien molts dels mals tractes que es donen als immigrants en aquest país es dediquin a crec opinions d’aquest tipus?

És per això que he volgut penjar aquesta foto d’un cartell que hi havia a Berlín, amagat en un carreró, al cartell hi diu:

“Tots som iguals, tal i com pensem
La integració comença al cap

Per una millor entesa entre els Alemanys i el s Immigrants”


Ja sé que els diaris menteixen, i que el mitjans de comunicació manipulen en el seu propi benefici, però potser s’hauria de lluitar contra això d’alguna manera. Alguna idea?:P

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí sí Rovira... cremem tots els diaris i fem dels blogs (dels nostres) les publicacions oficials informatives. Menys el de l'Aina, que només parla de les teles ;)

El que no comparteixo del tot és que "ells denuncen la situació dels immigrants". Ells la mostren, però no sé jo fins on arriba la crítica...

Anònim ha dit...

la solució, setmanari directa.

una proposta seriosa i sòlida, sorgida dels moviments socials i que necessita de subscriptors solidaris que li donin suport per no morir.

que cremi El País, La Razón, l'ABC, el Periódico i TVE3! ;)


bones festes