Dia de Reis




Avui és dia de regals, almenys a casa meva;P

Però de tots el regals el que més m'ha agradat ha estat anar a dinar amb la meva família, ma àvia, ma germana i mons pares, a un Restaurant a 5 minuts de casa, on la meva àvia ahir va encarregar taula.

No hem parlat de res interessant ni trascendental, però estàvem bé, tots junts,una estoneta per compartir.

Espero tenir més regals d'aquests durant tot l'any, i no només amb la meva família: estones compartides amb la gent que m'estimo.

Bona entrada d'any a tothom!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

kuan heu tardat, 2 hores en arribar al restaurant?? ajajajaj :P!!

Bon aaaaany!!

Ainetta ha dit...

bon any família rovira balmanya! que sigueu tant estupendos com sempre! ; )

Anònim ha dit...

Què macos esteeeeu!!!

Bon any família! Ens veiem a la cuina un dia o altre ;D

Petons

Unknown ha dit...

Aiii la tata que es posa nostàlgica.. jejje si, va ser un dinar guapo, per compartir, que per això són les festes per passar-les en família (ai!! quins tòpics que deixo anar.. es que l'edat no perdona..) Me van agradar mooooolt els teus regals ... molts petonets de la tata que t'estimaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Anònim ha dit...

Bue, família família i més família :P en el futur... els dinars i les bones estones tb amb coneguts no? aquí a especificar bé que sinó...

Molt bony any per tú tb, petoneeets